Back to top

Verhelst maakt nu ook landing in Kuurne

Het innoverende retailconcept, dat Verhelst begin dit jaar uitrolde in Knokke, werd nu ook toegepast op de nieuwe locatie van de Prado site in Kuurne, aan de rand van Kortrijk. De investering is niet min, met een 1500m² professionele bouwshop, 1500m² tegeltoonzaal én buitentoonpark om u tegen te zeggen.

Verhelst wil iets doen aan zijn ‘look & feel’. Met de opening van nieuwe toonzalen wordt meer en meer naar de klant en de markt toe gaan, waarbij het accent ook duidelijk wordt gelegd op ‘co-creatie’ met architecten om zo betekenisvolle projecten te realiseren. Het moto luidt: kennis en inspiratie moeten vakkundig met elkaar samengaan.

Kathleen Verhelst lanceerde met haar sterke marketingploeg twee jaar geleden het #MORE concept. De distributiegroep in bouwmaterialen wil daarmee aantonen dat het meer is dan het stapelen en verkopen van producten. In de gloednieuwe showroom in Kuurne worden de vele toepassingen en mogelijkheden getoond van tegels, mozaïeken en wandoplossingen.  Uit de reacties van de vele bezoekers blijkt dat de creatieve inspiratieboxen in de tegelshowroom worden gesmaakt. “De belevingscorners én de expertise moeten de architect/interieurarchitect en/of (ver)bouwer een beter inzicht geven om de juiste keuze te maken”, heet het bij Verhelst. (bron: madeinwest-vlaanderen)

Retail

Wenst u meer info over Retail-projecten?
Neem gerust contact op met ons of neem een kijkje op volgende pagina.